Čas |
ROZPIS DENNÝCH ČINNOSTI 3-4-ročné deti so zaradením 2-ročných detí |
6:30 |
Príchod detí do MŠ, privítanie, hry a činnosti podľa výberu detí; zdravotné cvičenie; vzdelávacie aktivity schádzanie detí; hry a činnosti podľa voľby deti,(podľa priania a predstáv detí; navodené, priamo i nepriamo usmernené); plánovanie/navrhovanie aktivít; individuálne, skupinové alebo frontálne činnosti a aktivity; vzdelávacie aktivity; osobná hygiena; individuálne jazykové chvíľky; ranný kruh – rozhovory, diskusie atď., |
8:45 - 9:15 |
činnosti zabezpečujúce životosprávu (osobná hygiena), desiata (stolovanie) |
9:15 – 11:15 |
vzdelávacie aktivity; výtvarné, hudobné, hudobno-pohybové, grafomotorické, dramatické, atď., aktivity realizované formou hry pobyt vonku spojený s vychádzkou do blízkeho okolia, príp. realizovaný na školskom dvore s rôznym zameraním (pohybovým, environmentálnym, dopravným, ekologickým atď.), |
11:15 – 11:45 |
činnosti zabezpečujúce životosprávu (osobná hygiena), obed (stolovanie) |
11:45 – 14:15 |
osobná hygiena, odpočinok, pohybové a relaxačné cvičenie, - príprava na odpočinok -literárne, hudobné chvíľky a rozhovory |
14:15 – 14:45 |
osobná hygiena, olovrant |
14:45 – 16:30 |
Hry a činnosti podľa voľby detí– individuálne, skupinové, priamo i nepriamo usmernené; jazykové chvíľky; vzdelávacie aktivity; hodnotenie dňa |
Čas |
ROZPIS DENNÝCH ČINNOSTI 4-5-6-ročné |
6:30 |
Príchod detí do MŠ, privítanie, hry a činnosti podľa výberu detí; zdravotné cvičenie; vzdelávacie aktivity schádzanie detí; hry a hrové činnosti (podľa priania a predstáv detí; navodené, priamo i nepriamo usmernené); plánovanie/navrhovanie aktivít; individuálne, skupinové alebo frontálne činnosti a aktivity; vzdelávacie aktivity; osobná hygiena; individuálne jazykové chvíľky; ranný kruh – rozhovory, diskusie atď., |
8:45 – 9:15 |
činnosti zabezpečujúce životosprávu (osobná hygiena), desiata (stolovanie) |
9:15. - 11:45 |
vzdelávacie aktivity; výtvarné, hudobné, hudobno-pohybové, grafomotorické, dramatické, atď., aktivity realizované formou hry pobyt vonku spojený s vychádzkou do blízkeho okolia, príp. realizovaný na školskom dvore s rôznym zameraním (pohybovým, environmentálnym, dopravným, ekologickým atď.) |
11:45 – 12:15 |
činnosti zabezpečujúce životosprávu (osobná hygiena), obed (stolovanie) |
12:15 – 14:15 |
osobná hygiena, odpočinok, pohybové a relaxačné cvičenie - príprava na odpočinok -literárne, hudobné chvíľky a rozhovory/ v starších vekových skupinách postupné skracovanie odpočinku/ |
14:15 – 14:50 |
osobná hygiena, olovrant |
14:50 – 16:30 |
Hry a činnosti podľa voľby detí – individuálne, skupinové, priamo i nepriamo usmernené; jazykové chvíľky; vzdelávacie aktivity; hodnotenie dňa, krúžková činnosť, nadštandardné aktivity |